Kilpailutus: markkinointi- ja viestintämateriaali

Kilpailutus: markkinointi- ja viestintämateriaali

Merikotka tutkimuskeskuksen markkinointi- ja viestintämateriaalin suunnittelusta ja toteutuksesta on järjestetty tarjouskilpailu. Tarjouspyyntö lähetettiin kaikkiaan 13 palveluja tarjoavalle toimijalle sähköpostitse 8.5.2019.

Tarjoajilla on ollut mahdollisuus esittää lisäkysymyksiä ja tiedusteluja tarjouspyynnöstä viimeistään 15.5.2019 mennessä. Esitetyt kysymykset ja vastaukset ovat alla:

  1. Tarvitaanko projektiin valokuvausta/valokuvaajaa?   Kuten tarjouspyynnössä todetaan, hintatietojen yhteydessä on mahdollista ilmoittaa myös muiden mahdollisten palvelujen hinnoittelun perusteet.
  2. Tarvitaanko projektiin tekstiaineistojen muokkausta (esim. tieteeellisen julkaisun muokkaus tiivistelmäksi, estetekstiksi tms.) vai tulisivatko tekstiaineistot valmiina taittoon? Todennäköistä on, että tekstiaineistot toimitetaan valmiina taittoon, mutta kuten tarjouspyynnössä todetaan, hintatietojen yhteydessä on mahdollista ilmoittaa myös muiden mahdollisten palvelujen hinnoittelun perusteet
  3. Täsmennyspyyntö: Tarjotaanko projektisuunnitelmaa vai visuaalista suunnitelmaa? Tutkimusviestintä on haastavaa ja haluamme parantaa sitä. Tähän kaipaamme avuksi hyvää suunnitelmaa mitä ja minkälaista viestintämateriaalia me tarvitsemme. Ratkaisun tulee tukea olemassa olevaa verkkosivustoa ja logoa.
  4. Täsmennyspyyntö: Mitä tarkoitetaan kohdalla ”Palvelujen sopivuus Merikotkan tarpeisiin”? Arvioimme palveluntarjoajan esittämät ratkaisut ja tarjoamat palvelut kuvauksen, laajuuden, kattavuuden ja palvelutason perusteella. Merikotka on akateeminen tutkijayhteisö. Tarjottujen palveluiden pitää tukea tätä lähtökohtaa.